ITWORKS! NYTT I NORGE FRA JUNI 2014: http://herbalwrapsinorge.myitworks.com/no/

Jeg er blitt spurt om mange prosjekter i min tid. Testet og prøvd ut, og det eneste som har gått gjennom mitt kritiske nåløye er de naturlige urtemixen som er utviklet av en phytoterapeut i Mexico på 90 tallet, da han selv fikk hudkreft. Han lette etter de naturmedisiner som kunne bidra til at hans hudkreft forsvant og at hudceller ble renset for giftstoffer, glattet ut og samtidig fikk en oppstrammende foryngende effekt på sin hud. Oppfinner Luis klarte det! En dame fra USA hørte om naturmedisinen, og ville prøve selv og ble kjempebegeistret. Hun viste videre til sin venn Pentcoste som var ekspert på markedsføring. Han fikk prøve urtemixen og utbrøt: IT WORKS! - og det gjør det. Det ble også markedsføringsnavnet. Etter mange års venting er det endelig godkjent i Norge, og facebook som har ønsket å begrense suksessen, samt farmasiindustri som har forsøkt å stoppe suksessen med naturlige urter og medisinplanter - har ikke lykkes. Så jeg er veldig glad for at jeg ENDELIG kan få lov å dele denne linken med dere, alle mine venner og kjente. Endelig. Nå kan dere dele linken dere har fått som distributør eller loyal kunde, og alle kan bestille direkte på linken. Velkommen til min weblink: http://herbalwrapsinorge.myitworks.com/no/

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

It Works wrap: SCAM?

Begynnelse på den moderne medisin