BLOGG istedetfor FACEBOOK?

Godt nytt år til alle venner og kjente. Året startet med at Facebook blokkerte meg fra å være aktiv i sosiale kanaler. Aktive meg. Så nå vil jeg møte dere personlig. Noen sier det er risiko - men jeg har aldri vært redd for å møte mennesker. Jeg har tro på mennesker - og har møtt mange gjennom et langt liv. Noen kaller meg for å være konspirasjonsteoretiker - og det tar jeg som en hedersbeskrivelse. En konspirasjonsteoretiker er en som har nye tanker omkring det etablerte systemet. Og dagens system viser seg å være direkte skadelig på oss selv - og hele den fantastiske kloden vi bor og lever av. Vi er alle ett - og systemet er inne i et endringsskift - og derfor er slike som meg viktige. Jeg gir aldri opp! Jeg vil vite med meg selv, at jeg gjorde det beste ut av mitt liv. Om andre synes noe annet, så er det ikke mitt ansvar.
Et nytt år full av endringer og nye muligheter - der man minst venter at de skal dukke opp. Med åpne sinn - og vilje for endring - så gjelder alltid helsen først. Uten god helse - og kontroll med egen helse, så vil energitappende energier føre til at man ikke ser mulighetene like fullt. Som en celle - der vær egen vilje til å åpne for de som gir oss energi - energiskapende i forhold til de som tapper oss for energi. Valget er vårt - hvert enkelt av oss. Jeg har gjennom et langt liv søkt etter muligheter - frekvenser og vibrasjoner - som kan bidra til at jeg - Lykkelita - kan gi positive energier til mine medmennesker. Jeg forsøker å være et godt energigivende menneske hver dag - med positive frekvenser og vibrasjoner. Alle innenfor Alternativt forum forstår hva det handler om - og våre emosjonelle tilstander er alltid utgangspunktet for hvordan vi handterer fremtiden - og våre egne valg. Vi er skaperne i våre liv. Vi er inne i en tid - der stadig økende interesse for spiritualitet - som er vår egen indre kraft - får økt interesse også innenfor teknologiens verden. Som et tospann - ble mobiltelefonen, digitale sosiale kanaler og teknologien en møteplass der man kan finne de som har samme interesser. Spiritualitet og teknologi. De er som tospann på et framkomstfartøy. Og vi er der nå. Og nå åpner tidligere oppfinnelser, som var gjemt for oss i over 70 år fram til overflaten - og stadig flere spirituelle mennesker ser koblingen mellom vårt ønske om å "living deliberately" - leve som frie selvstendige mennesker (celler) - i en helhetlig universell virkelighet. Jeg har fordypet meg i mange ting, blant annet bioenergetiske frekvenser - som handler om at alt i naturen har en frekvens. alt som er dødt og levende har en frekvens. En person, et dyr, en plante, en bygning, til og med en bil - og grupper av mennesker/organisasjoner har en frekvens og vibrasjon. Alt påvirker oss. Siden 2001 har dette forundret meg, og så dukket opp en visjonær ungdom - Marcus - som skapte en samling av slike frekvenser og vibrasjoner. En Timewaver - som er en samling av frekvenser og vibrasjoner kopiert fra naturens allsidigighet. Over 1 million frekvenser, samlet fra over 2000 professorer, leger og terapeuter fra hele verden. Og hans visjon var at denne kunnskapen skulle nå fram til hver og en av oss - i egenskap av å være en "wearable". Enkel i bruk - og tilpasset vår individuelle frekvens. På den ene siden så kan du kartlegge dine egne frekvenser mot de resonanser som han har lagt inn i sitt store "cloud bibliotek Timewaver" - mot dine egne. Hvilke celler som harmonerer og ikke harmonerer med å bli forsterket og optimalisert. Å forsterke dine celler (celle metabolismens struktur) som trenger å motstå ulike energitappende frekvenser som kommer fra parasitter, virus, bakterier, og sopper. Naturens lover er at dårlige celler gir grobunn for nye energetiske frekvenser - og disse energitappende frekvensene bidrar til at vi blir syke. Joda, vi kan bruke medisiner og medikamenter - og rådføre oss med den tradisjonelle legestanden. Der er også en økende interesse for denne innovasjonen - da den ikke kan tilbakevises lengre. Alle de 8 store visjonære oppfinnere på begynnelsen av 1900 tallet - hadde rett. Og nå er deres tid kommet: Nikolai Tesla, Victor Schauberger, Roal Rife, Albert Einstein - og mange flere. Nå er tiden for at de såkalte "Alternative svar" blir gjort legitime. Så det Marcus har gjort - gjennom flere tiår - er å bidra til at frekvenser og vibrasjoner er godkjent og anerkjent som medisinsk utstyr. Faktisk som Medisinsk utstyr klasse IIA (2A) i hele EU - (også Norge) - og USA. Dokumentert vitenskapelige effekter - som fører til at alle som har en MDA (Medical Device Advisor) HEALY sertifikat - har en legitim rett til å bruke utstyret på seg selv, sin familie og endog som terapeut i sin egen næringsvirksomhet. Og terapeutisk praksis på minimum 1 år. Jeg er heldig at jeg har fått bidratt til at Healy har ankommet Norge - og har allerede igang nærmere 50 brukere over hele landet (etter 13. januar lanseringen). Og jeg søker fleree interesserte. Så jeg stengte min camping for vinteren, og starter nå fra Nord for å spre nyheten. Foreløpige møteplasser er: Storslett 6.1. Skibotn 7.1. Trondheim 10.1. Oslo 23.1. Drammen 23.2. Bergen 6-8.3. Jeg er åpen for invitasjoner innimellom- da jeg hovedsaklig blir i Drangedal i perioden januar til mars. Da jeg først kom borti bioenergetisk kvantemedisin - så krevdes medisin grunnfag - og kostbare kurs/konferanser i inn - og utland. Der er fantastisk gode teknologier utviklet - og alle dyktige kvantemedisinere i landet har en kjempeviktig oppgave for oss alle. Kompetansen er her - og ulike løsninger bare utfyller hverandre. Jeg skulle ønske at faget hadde blitt samlende - slik at alle kvantemedisinere kunne blitt samlet i en FREQUENCE FESTIVAL - eller messe. Kanskje noen her i gruppen har kapasitet til å skape en slik møteplass? Jeg kan stille min lille nostaldiske campingplass i Nord tilgjengelig - om det kan være et spedt forsøk på å komme igang. Jeg har et stort nettverk i inn og utland - og jeg tror dette kunne slått ann både hos kunstnere, musikere, kvantemedisinere, naturelskere - og sammen kunne vi skapt et NATURVITENSKAPELIG UNIVERS - I - TET - da dette handler om å skape forståelse og innsikt om at naturen er inne i oss alle. og at vi er ALLE ETT. En samklang i harmoni. Unnskyld at dette ble et så langt innlegg, men jeg føler jeg må dele. Vi er inne i et nytt år - og mange kjenner på at her må man ta et tak for å løfte seg selv - og sine egne muligheter. Jeg inviterer herved ydmykt alle som ønsker å være med å se nærmere på den første "wearable" HEALY som analyserer deg - og finner de programmer som ressonerer best med dine fysiske og psykiske behov. Ingen forkunnskap nødvendig - og jo mere jeg har fordypet meg i denne teknologien, jo mere tro har jeg på at vi er kommet oss et langt steg videre. Helt gratis å registrere seg- og lese seg opp: Ingen skjulte avgifter, abonnementsordninger, uventede utgifter eller kjøpepress. Du kan kjøpe direkte på nettet (gi beskjed så kommer du inn i endel grupper med andre) - som bare kunde - eller du kan se muligheten til å ta ditt eget MDA sertifikat (gratis) for å bruke din HEALY som del av din egen terapeutiske eller helsepraksis. Du er sjefen i ditt liv! Ditt valg! Jeg søker kontakt med miljø over hele landet, og har stor tro på at dette er en del av løsningen på HELSE: https://www.healyworld.net/en/partner/Lykkelita

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

It Works wrap: SCAM?

Begynnelse på den moderne medisin